اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست دکتر محمد رضا گروسی، سرپرست و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برگزار شد

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست دکتر محمد رضا گروسی، سرپرست و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برگزار شد
دی 17, 1403
216 بازدید

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان به ریاست دکتر محمد رضا گروسی، سرپرست و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر روز دوشنبه شانزدهم دی ماه با حضور معاونین و مدیران ستادی و شرکتهای تابعه برگزار شد

دکتر محمد رضا گروسی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر که روز دوشنبه 17 دی ماه در سالن کنفرانس برگزار شد گفت: استخدام و استفاده از نیروها در سازمان‌ و واحدهای تابعه با توجه به تاکیدات مهندس اوحدی، ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بر اساس شاخص‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی و ویژگی‌های کارمند تراز انقلاب اسلامی صورت گیرد. این معیارها شامل اخلاق و صداقت، ایثار و فداکاری، تخصص و مهارت هستند.
کلیه کارمندان نیز باید به اصول انقلاب پایبند بوده، روحیه جهادی داشته و توانایی کار تیمی را از خود نشان دهند. این رویکرد می‌تواند به بهبود کیفیت کار و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ کمک کند و به رشد و توسعه فردی نیروها نیز منجر شود.
دکتر گروسی در ادامه بیان کرد: در پی تلاش‌های مستمر برای بهبود بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع، مدیریت و شناسایی ظرفیت‌ها و واحدهای بلااستفاده در سازمان‌ را به عنوان یک اولویت کلیدی مطرح و این اقدام با هدف جذب سرمایه و ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی با ید صورت پذیرد.
با بررسی ظرفیت‌های موجود و واحدهای بلااستفاده و شناسایی نقاط قوت و ضعف و با ارائه طرح‌های توجیهی و شفاف به سرمایه‌گذاران، تلاش شود تا آن‌ها به سرمایه‌گذاری در این واحدها ترغیب شوند و این امر منجر به توسعه همکاری‌های مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و منابع موجود گردد.
سرپرست سازمان در جمع معاونین و مدیران ستادی در راستای بهبود عملکرد سازمان و افزایش کارایی، نظارت بر وظایف محوله به کارکنان با نگاه آینده‌نگر اجتماعی صورت پذیرد. این رویکرد به‌منظور ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه همکاری در بین کارکنان مطرح شود و هدف از این نظارت، تشویق کارکنان به انجام بهتر وظایف و افزایش مسئولیت‌پذیری آن‌ها در قبال جامعه و محیط کار باشد.
با ایجاد فضایی مثبت و حمایتگر، سازمان تلاش کند تا کارکنان را به مشارکت فعال در تمام امور محوله ترغیب کند. این انگیزه‌سازی نه تنها به بهبود کیفیت خدمات منجر خواهد شد، بلکه موجب افزایش رضایت شغلی و بهبود روابط درون‌سازمانی نیز خواهد گردید. در نهایت، این رویکرد به تحقق اهداف سازمانی و ارتقاء سطح کیفیت زندگی اجتماعی کمک خواهد کرد.

 

برچسب‌ها: