
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، با تاکید بر توجه به دیجیتال مارکتینگ و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و هوش مصنوعی گفت: مجموعه گروه هتلهای کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بهترین خدمت را برای جامعه ایثارگری داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر دکتر محمدرضا گروسی، در دوره آموزشی روابط عمومی دیجیتال و خبرنگاری موبایل که به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر چهارشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۴ در هتل هویزه برگزار شد، حضور پیدا کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن اول ماه ذیالحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: امیدوارم این کارگاههای آموزشی مستمر برگزار شود و در جهت خدمترسانی به جامعه ایثارگری باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با اشاره به اهمیت علم ارتباطات و اطلاعرسانی بر اهمیت ایجاد جذابیت توسط روابطعمومی تاکید کرد و گفت: وظیفه روابطعمومی تاثیرگذاری بر ذهنهای مردم جامعه است، مجموعه گروه هتلهای کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بهترین خدمت را برای جامعه ایثارگری داشته باشد.
دکتر گروسی با تاکید بر اهمیت آموزش و بهبود معیشت کارکنان، اظهارداشت: تعطیلی در هتلها و مراکز اقامتی ما وجود ندارد. امیدوارم با تدبیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرهایی که هتل ندارند که برای جامعه هدف که حدود ۴ میلیون نفر هستند مراکز اقامتی و مجموعه گروه هتلهای کوثر ساخته شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این دوره آموزشی بر اتقای سطح آموزشی و علمی کارکنان تاکید کرد و خواستار توجه به سرفصلهای این دوره آموزشی از جمله توجه به دیجیتال مارکتینگ و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و هوش مصنوعی شد.
نظرات
ارسال دیدگاه برای این نوشته بسته می باشد.