آدرس ما
ایرانشهر شمالی، روبروی خیابان اراک، پلاک 137
با ما در ارتباط باشید
​info@groupkosar.ir
شماره تماس
021-88833695

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر که امروز دوشنبه اول مردادماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این نشست بر ارائه خدمت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر  به جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات معیشتی و سلامتی به ایثارگران، اموال بنیاد شهید و امور ایثارگران باید ۱۰۰ درصد در اختیار خانواده شهدا و ایثارگران باشد. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت توجه به نقش موضوعات فرهنگی برای ارائه خدمت به ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تبدیل به نهاد فرهنگی شود و برای جامعه ایثارگری برنامه‌ریزی فرهنگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم  با انتقاد از عدم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برای کار فرهنگی باید اهداف مشخص داشته باشیم و اولویت‌بندی‌ها مشخص باشد و به سمت سرمایه‌گذاری در مسائل فرهنگی  از جمله ابزار تبلیغاتی مثل هنر و رسانه برویم. 

 حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم تاکید کرد: ما در بنیاد شهید  برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید انواع جشنواره‌ها و المپیادهای فرهنگی داشته باشیم تا در کنار آن بتوانیم استعدادهای برتر را پیدا و هدایت نماییم و برای انجام این فعالیت‌ها، بودجه قابل توجهی اختصاص داده شود. 

سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ارائه خدمات در حوزه سیاحتی و گردشگری به جامعه ایثارگری پرداخت.

میثم جعفری، مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر  در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان از جمله  در جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری در حوزه فرهنگی، آموزشی و گردشگری پرداخت. 

محمد علی فقیه، معاون نظارت راهبردی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد میرکاظمی، سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه و حمید شاه‌آبادی، معاون سیاست‌گذاری فرهنگی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست حضور داشتند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید